2016年3月10日 星期四

迪士尼用後兩個月的成果


自從買了迪士尼美語世界後,花花變得肯開口講野多左,當然亦可能係因為花花到左該說話的月齡。即使花花有一D冇把握讀出來的音,花花都會嘗試。今日就錄左花花會講“sheep”呢個字,其實除左“sheep”外,花花仲會講“frog”,“dog”, “fish”(開始發到sh音,所以發音不太準確)及“bee”等字。每日都陪伴花花從遊戲中學習,花花真係領略了不少生字。

由於全長的片太大upload唔到,
我比個短的大家睇下啦!!!
有我fb的朋友可以去我fb睇下花花的舞姿啊♡(^ε^ )♡ 

最近我同朋友分享花花跟住迪士尼“clap your hands”跳舞的片段,大家都覺得花花好叻!但其實我想講好多有用迪士尼美語世界的小朋友都一早識跳呢隻舞了`(*∩_∩*)′  由於我屋企有一隻迪士尼美語世界體驗版,所以我就送左一隻比我朋友。其實如果大家想要都可以上網免費領取一隻DVD架。佢入面有ABC song及 clap your hands都係花花的最愛。

另外,我都想同大家分享一下花花另外一D進步,今日我同花花玩“what’s inside? Can you guess?”時,喜出望外地花花只要聽到花媽扮咩動物叫聲,花花就能抽出果種動物,仲要百發百中啊!!!下次又錄比大家睇下先!
花花好鐘意play along玩具鴨仔。
我就暹鴨余係佢頭頂要花花hold住3-5秒,
既可以練耐力又可以練counting!!
其實不同玩具都有多種玩法可以自創架!!
想了解更多美語世界嗎?不防拎個試用裝來睇下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言