2016年3月8日 星期二

Trouble 1.5

好多人話小朋友踏入兩歲就開始trouble 2,但依家花花17M我已經覺得有trouble 1.5了。由於花花唔識表達自己,所以好多時佢都會好忟憎,如果有咩不滿通常會大叫大喊同用手打任何野1-2下(包括地下,花媽大脾或枱等)。

而由近花花突然跟左花爸返工時間起身,7:30花花就會自然醒。咁好啦!!!我地一家同花爸一齊起身啦,但花花第一時間拉花媽入櫥房比野佢食,花媽明白食的確對小朋友好重要,所以早餐我都會比多少少花花食,有時花花飽了都會分享比花媽食。但食完了,花花又開始要食其他野,通常我都會比少少,再食就拒絕了。但花花就好似瘋了咁狂喊同狂扭一段時間,當中少不了典地及拍打啦!!(>﹏<)  呢段時間真係要好好管教花花了。而到大約10:30我都會抱住哭鬧的花花上床訓,仲要攬住佢訓,不用一會就訓了(~ o ~)~zZ
終於訓左
依家花花懂得蝦人了,佢最能欺負的先係花婆婆再而係花媽。其實花媽都好惡架,佢就偏偏唔理我的惡,只係怕花爸 ―,.―

有時兩代溝通真的唔容易,花婆婆總係喜歡抱花花,即使食飯有high chair,花婆婆都要用一隻手攬住花花,究竟點解????明明花花會自己食飯,點解花婆婆都要餵呢?花婆婆話食快D,咁點解要食咁快呢?好趕時間嗎??? 還好,花婆婆係花媽的媽媽,當花媽有不滿都會直接了當同花婆講,當然花婆大部份時間都無視我!!!

說實話,有咩都一定要自己湊小朋友,四大長老都係寵小孩。花花已是一個活生生的例子了。

沒有留言:

張貼留言