2016年3月2日 星期三

Noble Place


唔經唔覺花花已經上左noble place 5個月,由佢唔怕外國人到突然怕左外國人到依家好鐘意noble place的老師(當然花花只限上堂節Miss Ceci)。但真係睇到花花的進步,佢已經認得所有同學仔仲可以比返張card比屬於的同學仔。
仲有訓練集中力及手腕肌肉的課堂遊戲
雖然花花上堂冇時停及走來走去,但老師們都好有耐性,佢地會捉返小朋友去家長身邊。真係睇得出老師都對小朋友好有愛心。同時, noble place都有PN班,係比小朋友一個人去上堂。花媽就冇比花花自己一個上堂了,因為我始終覺得小朋友需要自行適應一個人上幼兒園可以待佢真係上幼兒園先學。依家佢適應的係noble place的環境同老師,而唔係將來的幼兒園。當然別的家長有別的想法。而且同樣係一個鐘(只係有冇家長陪及師生比例由1對4變1對2),但就要小7000一個,相比依家係一個double有多啊!自問7000的話我寧願比花花學其他野了。

沒有留言:

張貼留言