2016年3月17日 星期四

St Andrew Playgroup

Easter Egg hunt @ st andrew
真心想同大家介紹一下St Andrew Playgroup!! 其實同花花參加左兩期,每次花花喊住去笑住走。喊住去可能因為環境陌生,笑住走因為玩得太開心。

每次去到,花花見到兩位熱情的導師都開始喊。真係唔明點解花花見到外國人都係咁。但St Andrew真係又平又抵玩。由11:30上到下午1點。中間有埋茶點都只係75蚊一堂。而返去的學生主要係香港人,日本人同印度人。當然最好父母都講英文可以同老師溝通啦。但每班共有16個位,都好搶手架!!! 重點只可以家人去,唔吾以比姐姐代去,呢方面我真係覺得好好。其實上Noble Place時,我發現姐姐們都係想早去早走,又唔會特別take care小朋友。有心的父母都係最好自己同小朋友上playgroup。那怕係辛苦一點?依家花媽大住肚都同花花上playgroup架!

講一講St Andrew的流程先!小朋友一般先去到warm up,玩一下玩具(有櫥房,車車,波波,jigsaw puzzle等),再而大家一齊唱幾首兒歌做下團體活動,再講一個關於耶穌的故事後再到茶點時間。之後就會有一D小活動,今次就係easter egg hunt。一般都係玩下玩具睇下書咁。時間都過得好快好開心架!

沒有留言:

張貼留言