2016年3月21日 星期一

Noble Place Gym Room

花花不經不覺長大了
花花4月就唔再上Noble Place了。因為花媽想趁花花2歲前帶帶花花到美國玩一玩,探一探花媽在美國的朋友,反正自從畢業後就因為工作關係返左SFO兩次後就冇再返過SFO了。而且花媽發現花花好怕外國人,花媽想趁呢個機會迫花花一定要面對外國人唔好怕。最重要就係2歲前小朋友坐飛機只要比稅等就唔洗再比任何錢了,花花只需比1千多元便可到美國玩,好化算呢!(師奶心態又出現了~_~ )

花花由一歲開始上Noble Place,現在都快一歲半了。呢半年花花由只會爬到現在會行了,從以前伏在千秋玩到依家企在千秋玩,真的長大了不少。說實話,花媽也想繼續同花花上Noble Place,因為真心覺得Miss Ceci好愛小朋友,而花花唯一不怕的外國人就係Miss Ceci了。期待草草出世都再上Noble Place呢!

沒有留言:

張貼留言