2016年3月26日 星期六

花花第一次BBQ

去到大棠花花立即變Monkey,坐唔定
復活節朋友們都去馬灣掘蛋,但花花太細我地就冇報名了,反而花爸約左朋友去大棠一齊BBQ。 一去到大棠,花花見到好多小朋友就已經成為甩繩馬騮,要花媽追住佢(>﹏<)

看到花花長大了,跟住其他哥哥姐姐跑跑跳跳,真係覺得好開心。而且花花尚算乖,佢要去得遠就一定要拖住我或要我跟住佢。其實如果可以同媽媽朋友們一齊去會仲開心。因為始終花爸朋友未有小朋友,所以花花只可以一個人去跟住哥哥姐姐玩。隔離爐有個姐姐仲吹bubbles比花花玩,我仲睇到花花吹到bubbles添。

到走時天已經開始黑了,我地都準備走了。花花完全放電,上車唔洗一分鐘就訓左了♡^_^♡  yeah!!!
其實食野都好難引返花花返來,
我要迫佢先肯坐底同我影相咋!!
花花專心燒野食Y(^_^)Y 

沒有留言:

張貼留言