2016年3月18日 星期五

骨科檢查

半年一次的骨科檢查,我同花花一早就去到廣華,10:15am準時去到,結果等左足足兩小時先見到醫生睇左10分鐘左右。但其實到第5分鐘姑娘已經叫另一個小朋友入嚟(>﹏<)  政府醫生真係好忙...政府可唔可以擺多少少資源係醫院,而唔係一D無謂的浪費金錢的政策上呢??
流感期間,幫花花做足準備先。
但唔到5分鐘就比佢除左口罩了X﹏X 
期間仲等到花花不停發脾氣,扭眼訓
唔敢相信頭一小時都只係叫人量血壓,等待期間有唔少小朋友走來走去,而花花比其他小朋友吸引都要跟住大姐姐們走(⊙o⊙) 唯有花媽都起身睇住花花啦!好不容易花花坐下來了,姐姐又來撩花花玩!!!!天啊,花花要訓覺了。經過一輪哭鬧及掙扎,花花終於訓了。
訓醒剚未到我地(~ o ~)~zZ 
足足兩小時候,姑娘終於叫花花了。入到去,醫生話“都冇得點睇架喎,佢咁細個。”咁花媽話同醫生講“爸爸話覺得佢左腳膝蓋比右腳鬆”醫生就話“女仔骨骼比佢柔軟,好多體操的都係女仔啦!只要行路唔奇怪便可,咁約你一年後返來!”咁好啦!醫生我唯有信你的專業啦!

沒有留言:

張貼留言