2016年11月19日 星期六

學之園 K1 2nd interview

由於花花係學之園表現都唔及其他學校的好,所以我一直唔認為花花會有2nd in,但點都好...點都check左先,喜出望外...竟然有啊😇😇 真心覺得好高興,因為學之園都係花媽心頭好之一,雖然有2nd in未必有offer,但始終證明左花花能做到老師指領。

同時,我真係想提一下美語世界的好處,呢段時間,我同花花in超過十間學校,起碼有一半以上係有net或英語老師interview,說明了英文對現在interview的重要性。即使民生只傳統龍校,以為佢唔算太注重小朋友英語?錯了,interview一個課室抽纖竟然有2個net1個中文老師。換句說詰,小朋友有2/3的機會面對英文老師interview,比例相當高啊!

首先小朋友一定要唔好怕英語,點樣小朋友先唔怕英語?就要製造一個英文語境比小朋友,迪士尼美語世界真係可以比到語境小朋友,不停播歌真係好有用,同時花花依家聽spoken version,用點讀筆及碌咭機都會跟住講,聽CD又會跟住唱。好多時,花花仲會無意間講出句子,例如 Alvis wakes up, Alexis eats apple等。每星期仲有一次同外國的哥哥姐姐傾美語電話,既可訓練小朋友領聽又可訓練小朋友說話。

其次係唔好怕外國人。我有朋友同我講,自己小朋友interview時見到外國人呆左,明顯地係接觸外國人太少了,而花花對外國人並唔陌生,可能因為有參與st andrew church playgroup及迪士尼美語世界的活動,都係同外國人互動的。而美語世界的DVD都有唔少以外國人真人演出的片段,相信可以令小朋友對外國人減低戒心。

最後,美語世界的play along set有好多唔同玩具,直接同簡接教左小朋友顏色(ball及bells)及動物(whats inside? can you guess?)。同時主課程有教小朋友要sharing及takes turn。因為好多時interview都會比一埋玩具比小朋友們一齊玩,從而睇下小朋友有冇搶玩具或唔比人同佢一齊玩。當然,我叫花花唔好掙玩具好難,但呢個時候我會叫花花wait及take turn,一般花花都會合作。

所以,我只能說美語世界唔單止係一套教材,仲有一系列的service。好多人都覺得教材太貴,的確教材唔平,但小朋友的學習先係無價。以香港的教育制度,如果家長唔投放資源,小朋友能夠入到名校,除了好運(小學大抽獎),相信小朋友係天才。但即使小學大抽獎入到名校,英文根基打唔好入要重新適應或到時發力,結果辛苦小朋友又辛苦自己。那何不由小時候開始將學習變成習慣及興趣呢?

想了解便多迪士尼美語世界,記得攞一套試用裝睇下,試用都睇到小朋友好投入架!
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言