2016年11月3日 星期四

St Cat K1 interview

人龍。。。(圖自朋友)
能夠稱為神校,相信係每一個家長都希望小朋友能入的幼稚園。花花上屆因為未到年齡連報PN的機會都冇。今年,終於可到神校見識一下。可能花花係下午頭一場,而且我地的時間係1:45pm,我地都早左15分鐘到。人龍唔多,但考完時(⊙o⊙) 人多到你唔信,神校斜對面澳洲國際學校企滿家長,連抄牌的人員都有兩位助陣。

考前唱歌仔,心情大靚。
首先,可能花媽早到,所以in完都只係2pm。成個過程流暢,首先先到一間房進行登記(信中提及要帶掛號紙,但登記時冇問花媽取),然後按所選用邊種語言interview來分人面試。大約5個小朋友一組,帶到一間房(房內4張桌都有lego)。小朋友坐下就開始自己玩lego,有喊要鎷咪陪玩,有自己玩,有人搶玩具,有人玩疊高。當中老師會同小朋友以廣東話講野(花花係考英文的),當然大部分小朋友都係掛住玩玩具而無視老師,都有少量會有回應老師,亦相信係大B。玩完後,小朋友就跟住媽媽在操場等老師叫名帶入房間面試。
In完仲識學人扮pose影風格相
來到最緊張的環節,老師叫家長填一下問卷,而老師就開始interview.花媽相信問卷只係比D野媽咪做,所以都冇好用心填,只係求其填一兩句。問題有4條。
1. 對小孩在學校學到咩
2. 用兩句或兩個字形容小孩性格
3. 當小孩在public扭計時,你會點?
4. 點培養小朋友學習興趣
當家長填問題時。外籍老師便問小孩“whats your name?”“how old are you?”當然花花冇出聲。後來老師就話咁我地玩遊戲先啦(英文)。
1.考puzzles - 4格豬仔puzzles,老師放一塊,小朋友放3塊
2.夾夾仔 - 有隻rabbit,老師夾一個夾子,小朋友夾一個,total兩個
3.揾不同-三張卡(ball)其中一張唔同。比兩張一樣老師
4.指眼耳囗鼻 -rabbit的耳仔係邊
5.看圖指出或講出老師講嘅物件和動物 -有張picnic圖指出車車仔邊同老師指住鴨仔問花係乜嚟
6.講顏色拼卡住圓形玩具-有一個圓形可以卡住的玩具叫小朋友玩同問小朋友其中一個顏色
7.放老師講嘅物件在一個拉鏈袋內再拉埋 -老師叫花放蛋同香蕉入袋再拉拉鍊

當然可能每個人的老師問的都唔同,有人話比唔同地方圖,老師講例如library/park等就指反出嚟。

由於之前花唔答問題,老師同佢玩耐左就再問花花叫乜名,花花都係唔答,老師問你係咪叫Alexis呀。花點頭,老師比左塊餅比花,叫花講thank you,但花就照走了。我就同花講要講thank you,講完佢即走(>﹏<) 我就叫花推反張椅。佢就好開心咁走了出去仲同其他老師make funny face`(*∩_∩*)′

其實都係志在參與,花的表現已在我期貨以外,我已經覺得好安慰了。

沒有留言:

張貼留言