2016年11月29日 星期二

英語為主的K1 interview

前日花花一見到美語世界的booth就即時衝過去
今日同花花返Pebbles,一個家長同我講佢好後悔冇同女兒多用英文溝通,因為佢發現interview後,好多學校都係以英文interview,而且當in外國人時佢囡囡就會目定口呆唔敢出聲。其實我真係覺得好可惜架,因為我覺得佢囡囡雖然係11月細B但好聰明,佢囡囡未足兩歲已經可以講句子仲要係有對答講中文全名。唔知我真係以為佢囡囡同花花一樣大只係個樣生得比較Baby.
花花幾時咁鐘意zippy架 😄
當然,事實上都有部份學校係可以比小朋友選擇以中文或英文作interview例如st cat及劍鳴,有部學校係兩樣都考的例如德望,亦有只考英文的例如SJC、York及金巴倫幼稚園,亦有睇彩數抽的例如民生及只考中文的根德園及崇真本地班等。由於小朋友的first language已係廣東話,我會expect小朋友好容易會學識因為即使家長唔講中文,四大長老甚至街外人都一定以廣東話溝通,聽得多要明白又有多難呢?!但英文就唔同,試問在香港長大的我們,讀足9年免費教育出來的英文是怎樣呢??我只能說,相信要不是花媽係美國讀過書,我諗要我同外國人溝通我都會驚!
我地仲未開呢張桌,原來花花咁鐘意佢!
一見到書,點讀筆就即時想玩。
所以我就好確定要自小給花花一套好的教材,原本買左的oxford path以為一心搵到合適的,仲一心以為英式口音好所以買,但最後買到的唔係英式口音而係一套要家長自行天天同小朋友閱讀的課外書,那我在淘寶買一套oxford reading tree都可以自己教啦!所以到有左草草就買多一套迪士尼美語世界比兩姐弟一齊用,我要的係一套完善的教材,當然迪士尼美語世界的價錢唔平,但真係只可以講要有買貴沒有買錯!!!看到花花呢段時間(特別係現在兩歲的output期),花花開始會講多了說話,證明花花學習了。當然相比一些胎教已用迪士尼美語世界的小朋友係差一部分,只要上迪士尼美語世界的網頁便可以知道有更多更細的小朋友可以一早認字了。

其實花花很喜歡pompom的
而對於Pebbles的家長同我講自己囡囡一見到外國人就唔出聲,當然都同見得多唔多人有關係啦!我一直都會比花花上playgroup,其實花花都有一段時間好驚見到外國人,除左後期去左美國日日見外國人而唔驚外,美語世界內的演出小朋友及大人都係外國人,見得多就自然唔驚啦。而係香港又可以點先見多一點外國人呢?除了勁貴的playgroup外(有時仲有未必一定係外國人教啊!),美語世界都提供左一D又平又富趣味性的playgroup比家長同小朋友參與。只要好好運用美語世界呢套教材,小朋友面試真係唔洗怕中文in定英文in。更加唔怕係外國人定本地人in了。

為左小朋友的N班或K1面試著想,真係唔好遲。唔好出年考完晒先嚟講遲同後悔,花媽已經一日提醒你了。拎反套試用裝都好有用架!

http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言