2016年11月19日 星期六

價創K1 interview

創價係一間Happy School,主張尊重小朋友的意願,校舍大,老師有愛心學生品德好,校風純樸,而且有政府資助,一直深受家長歡迎。

今日去到就見到大批小朋友同家長一齊出席等面試,相傳學校比較鐘意家長二人一同出席,所以花爸花媽都一同出席。花花interview時間係10點正,但我地就等到11點左右先有得interview。一去到,當然先要登記啦!!估唔到老師們都穿上整齊的制服啊!由於花花被分派到Classroom 1,我地只要係地下果層等待,花媽都留意到樓上應該仲有456號房的,而再上一層就有個小的遊樂場比小朋友玩。為免花花掛住玩唔肯走,花爸花媽只比花花係地下果層。

由於花花等等下已經好累及開始失控,所以花媽走到老師前問老師仲有幾多個人先到花花,老師真係好有禮貌咁話唔好意思要你等咁耐啊~唔計入面的小朋友,仲有三個就到花花了。老師真係太好禮貌了,搞到花媽真係覺得有少少唔好意思。

終於到花花了,面試約只用10分鐘。

老師首先問小朋友叫乜名,邊個同你來及你今年幾歲。再比一張公園圖比小朋友,問小朋友知唔知呢到邊到呀?指住滑梯指住千秋指住沙問小朋友知唔知圖中小朋友玩緊乜呀等等。全以中文作答,當然中文唔好的花花唔識答啦,但老師都好有心機咁教花花講千秋等字。跟住老師會拿出jisaw puzzle比小朋友配對反啱的住置同比lego小朋友自己玩。此時就會問家長以下問題:

1. 平時邊個湊小朋友? 花媽答我自己湊的 (學校應該比較鐘意全職媽媽)
2. 你鐘意創價乜野?(父母都要答)
3. 你欣賞小朋友乜野呢? (父母都要答)
4. 如果am班滿左,你會選pm班嗎?

沒有留言:

張貼留言