2016年11月5日 星期六

劍鳴K1 面試

等待室有書讀有玩具玩
劍鳴的感覺似fun fair多過面試 ,其實咁都好架,小朋友冇咁大壓力嘛!!!我們選以英文面試,一間課室容納兩位小朋友各自面試,一個in中文一個in英文。

首先,老師會照問小朋友乜名,旁邊的係邊個咁打開話題。花花照舊唔答名,老師就問花花係咪叫Alexis呀?花花點頭了。後來問旁邊係邊個,花花即望住我笑笑口咁答媽咪。(我好冧駕當時♡^_^♡ ) 老師比4張咭花花抽,其實最終都問晒4張的,有杯/手/蘋果/香蕉,分別要講出係乜野嚟,仲有問咩色(除左手冇問顏色)。再拎積木叫花花又左邊碗放到右邊碗及疊高。然後就拎架車仔問花花係乜嚟,再在地下推架車仔,叫小朋友執起比反老師。老師送出小禮物,要求小朋友說謝謝。推椅子。完成
有小朋友杲愛的泡泡
 樓下就好似fun fair咁,有泡泡有做magic wand,有音樂樂器玩,有書賣。花媽都買左6本書比花花。
花花超愛玩呢個

沒有留言:

張貼留言