2016年11月12日 星期六

民生K1 interview

剛剛同花花in完民生,第一次入民生,真係好大。而且相信幼稚園翻新過,所以都覺得設施又新又靚。完全改變左我對民生的傳統觀感。

首先係排隊登記,記得拎出世紙正本啊!小朋友會被安排到一張枱到玩玩具(有幾個小朋友一齊玩)唔知有冇mark分,但有老師在寫寫寫又會出去睇下另一間房完成未咁。

之後再到另一間房門外等候準備interview,有中文或英文老師interview。唔知係點安排用英文定中文in了,幸運地花花係用英文interview。老師先叫花花坐下,比不同顏色的積木問花花顏色,當然色盲的花花只能答出blue...(>﹏<) 錯左老師會叫小朋友跟佢讀一次。再叫花花拎最鐘意的顏色的積木及講出係乜色。跟住有一張媽媽同小孩玩車車圖,圖外有不同英文字母及數字。老師會指出數字及英文字母叫小朋友講出來,(花花竟然識字母,數字係唔識的),再問圖中的係爸爺定媽媽,佢地玩咩玩具。之後完成,送小禮物及多謝。推椅。完成

沒有留言:

張貼留言