2016年11月4日 星期五

金巴倫英文幼稚園 K1面試

金巴倫的戶外遊樂場,每個小朋友都玩得好開心
今日花花有又一村同金巴倫的interview,但由於撞期,最終花媽決定in金巴倫,因為心儀佢 montessori的教法,而且上次簡介會十分精彩,冇悶場同睇得出小朋友真心鐘意學校及有歸屬感,所以特別欣賞呢間學校。
花花超愛呢間小屋
先講流程,首先登記,等叫名入內面試,花花組內6人一組,但花媽估計最多8人。因為面試房內有8張小朋友坐的椅子。一個家長陪同小朋友面試,一個負責聽講座及見老師。

小朋友面試全以英文作答,首先老師同小朋友warm up做下熱身過動再唱hello song做動作。之後老師帶住手偶一個一個咁問小朋友叫乜名?坐後的係爸爸/媽媽嗎?再叫小朋友同手偶握手。之後叫小朋友出去外面取老師所講的水果再放回桌上(apple/orange/banana/pear)。老師拎住不同顏色的木圈圈叫小朋友放回屬於圈圈色條柱內。再問小朋友不同動物名(dog/elephant/cat/lion) 。再唱head shoulders knees and toes。小朋友就去另一桌上玩lego。疊高同打橫順序放。玩完放返入籃坐回媽媽前面,記得推椅子啊!
In完.又爛一對絲襪
而問家長4 條問題。
1. 假期同小朋友去邊玩?
2. 點解選呢間學校?
3. 邊個照顧小朋友?
4. 忘了。記得補反

沒有留言:

張貼留言