2016年11月11日 星期五

學之園 K1 interview

校長送給每個學生的一份禮物
今日花花去左學之園interview,由入去到走剛好用左一小時。

首先入到去登記(記得帶正本出世紙啊!),交45元,員工會給小孩給媽媽一人各一個名牌扣住方便老師認出學生。等待大約10分鐘便由老師叫名interview了。大約6個小孩入一間課室,每人安排與一個老師面試,家長則坐在小孩旁邊。有人考英文有人考廣東話,相信係填報名表時已選面試語言。老師首先會介紹自己再問小孩名稱,由於花花怕羞所以答好細聲,老師第二次問先知花花有答。跟住比張圖有一個男仔兩個女仔。老師叫花花指出邊個男仔及邊個小朋友在讀書。跟住老師就問花花喜歡閱讀嗎?花花點頭就比本書花花叫媽咪一齊睇,當然花媽就好似本時咁比花花自己揭書,揭到邊頁就加以解釋。例如有個奶樽,花花自己講milk, alvis drinks milk.我就同老師講alvis is her little brother. 老師再問花花do you drink milk?花花答yes.大約花花揭到邊頁我就同佢講少少野。第一個面試完了等埋其他小朋友到另一間房。

到另一間房係有兩個外籍老師,老師自我介紹完就叫小朋友坐下。先唱open shut them warm up,其中一個老師在mark小朋友有冇跟住做動作。之後有不同動物叫小朋友出去搵反動物baby作配對。完成6個小朋友再唱good bye song,再到最後一間房。

最後房間應該冇mark分,主要小朋友玩玩具大人填問卷。有兩條問題,大約係咁...
1. 你期望學之園可以比到乜野你的小孩?
2. 講出選校3個重要元素爾加以說明(類似係咁)

完成再等校長送出圖中精美禮品。重點要記住選班啊。普英班是零廣東話的。

各位good luck!

沒有留言:

張貼留言