2016年11月11日 星期五

World family magazine

每次一有world family magazine,花花總是愛不釋手。
唔好以為買左迪士尼美語世界(DWE)的教材就只有聽CD,睇書,玩咭,睇poster,玩玩具,睇dvd。其實DWE每兩個月就會出一本magazine,裏面除左介紹嚟緊有咩活動,仲歡迎用家家長分享使用心德,所以花媽都分享左一篇小文章,希望鼓勵買左DWE的家長要堅持使用,小朋友都會覺有所成。同時,花媽都可以從其他家長文中偷師,睇下有咩好方法教導花花。另外,只要投稿一經刊登,就可以免費獲得精美米奇老鼠書桌一張。所以,買又點只買一套教材咁簡單,仲有野送Y(^_^)Y。好野,花花同草草又有新桌子用了。
看到我的文章嗎??
再講講world family magazine先,每兩個月出版一次,內容大致講下最近有咩活動可以報名等等。另外仲有一本小雜誌叫world family kids world,每期都會有關於zippy and friends唔同的故事。好似今期就講關於聖誕節,噚日花花收到雜誌就立即拎住要爸爸同佢講故事了。而書本亦汞有點讀筆可以額外購買。暫時花媽未有買比花花,等花花大少少,我地集齊多少少故事時可以當比課外讀物比花花自己一邊點讀一邊睇。而且入面仲有少少exerciae比小朋友當習作做z選買DWE的父母,真係唔好當magazine係垃圾,其實佢地係寶呢!!!
故事內容
係呢到我再同大家share一下我的文章,係教小朋友問口說謝的。



作為一個全職媽媽,能夠每天看著小朋友成長除了開心還有憂心。開心當然不用多說,但憂心卻有很多,憂心小朋友生病、沒有便便、不說話等等。生病我可以帶女兒睇醫生,沒有便便我可以比女兒多吃蔬果,但不肯開口說話真的令我很頭痛。

雖然我的女兒在1歲時已會發出20個不同的音,但音字限於“b”及“p”音的字,例如“爸”,“ball”,“bubble”及“婆”等字。作為媽媽當然想快一點教懂孩子說話,所以我每天外出都會告訴女兒“tree”,“sky”,“grass”,“sun”及“moon”等字。在家則和女兒玩playmate咭機,每天約5-10張字咭,每日三次,其中一次我還會錄音。聽說小朋友很喜歡模仿大人,所以我拿起mic,先自己講再把mic放到女兒咀邊,起甴她也不肯開口,但某一天,她突然開口跟著字咭讀字。更不能相信的是有一次佢突然指著樹說“tree”,晚上指著天空說“star及“moon”。

原來一直在玩的過程中,女兒已經不斷吸收,只是沒有動力使她開口說出來。而playmate咭機正正激發了她開口說,現在她除了會拿著mic說生字,現在剛兩歲聽到ABC也會唱了。


想了解更多美語世界嗎?不防拎個試用裝來睇下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言