2016年11月1日 星期二

SJC K1 interview

花花今年K1第二個interview,同PN相比, SJC今次開放左遊樂場比小朋友玩,好多小朋友都唔捨得走啊!

當PN成個interview至簡介都以英文進行,今次就有中有英。其實今次K1 interview其實對好多小朋友都係一個大挑戰,因為小朋友要一個人入去interview.最可怕的地方其實係一個一個叫入去,好似進行死刑咁╯﹏╰

幸好,我同花花講Miss Heidi hides inside the room, can you please find her? She hides like Mickey and Minnie. Mickey and Minnie hide behild the chair. 好彩美語世界有教呢個字。 跟住花花仲要急不及待咁起身想入去,實依家仲interview緊架。坐在外面的家長都係傾下計上下網,同時聽到小朋友不斷的喊聲。(>﹏<)

如果小朋友未有返PN或未能習慣同陌生人一齊,對小朋友來講都係一個大挑戰。最後,小朋友都由老師們帶出來,當中有小朋友笑笑口,有小朋友喊晒口,亦都有小朋友呆呆滯滯咁。

5 則留言:

  1. 請問記唔記得大概in幾耐呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就太好喇..因為緊接有另一間interview。
      你小朋友讀過SJC PN,可唔可以分享一下呢間學校呀? 因為好少人討論SJC, 而我又幾中意佢既英文語境,同埋有全日班!!

      刪除
  2. 我女女考到SJC但最後冇讀,選擇了Manhabit。

    回覆刪除
    回覆
    1. OH,原來係咁, 仲諗住問下意見添!!

      刪除