2016年11月12日 星期六

何文田維多利亞 K1 interview

一心諗住今朝民生in得差,維多利亞都一定差架啦,所以都唔抱希望的心態。點知一反常態地好心情(⊙o⊙) 喜出個大望來!!!

首到到安排的房門外登記及等待入房。估唔到上年嚟in過,花花今年仲有印象,因為花花一入去就想向前行,佢記得直行有滑梯玩`(*∩_∩*)′  講番面識先,等左一陣已經可以入房了。房入面有5個老師,其中兩個不停mark分。其餘三個分別係廣東話,國語同英文的老師。小朋友坐在有玩具玩的桌子旁,老師通過一邊玩玩具一邊同小朋友傾計,廣東謝老師只問左花花幾個問題就走了,反而國語老師不停同花花傾計,問花花名字,爸爸係邊,識唔識國語等。又教花花用夾子夾香蕉同骨頭放入動物口中,之後英文老師走到花花附近同花花傾計,叫乜名仲問佢魚魚的顏色。之後收拾玩具,再去聽故事同唱歌做動作。

故事中有唔同動物,老師都會叫小朋友同動say hello同say bye.之後再比搖鈴小朋友,聽音樂跟住做動作。今次花花好跟指令,動作又做到,即使入唔到維多利亞我都覺得滿分表現。

沒有留言:

張貼留言