2015年9月25日 星期五

花花1歲生日快樂

好有心思的靚靚生日牌
雖然花花唔記得,亦唔知今日咩日子。但呢一日卻係花媽人生中其中一個重要日子 。我上年一朝早懷住輕鬆的心情走到產房,駁上胎動機後,我不能離開床,去手洗間都不能。由於是催生,我連午餐都不能吃。一直由等等等轉變到痛痛痛。好不容易痛到有一刻自己很想疴,但姑娘睇都唔睇仲同我講有排。但過左冇耐,我同姑娘講我覺得個頭仔出左嚟。姑娘連忙送我到產房,花爸爸亦準備就緒陪產。現在所講的就好似剛剛發生一樣,記憶猶新。

轉眼間花花一歲了!佢學識好多野 。佢會扮我地講電話、扮可愛、扭計、企、推住野行幾步。我好感恩花花在呢一年都冇咩大問題。希望花花永遠都開開心心及健健康康。

沒有留言:

張貼留言