2015年9月16日 星期三

入學申請個人感


每天都好忙。忙住同花花讀書、玩遊戲、準備各幼兒園入學申請。今日去左think交表了,希望有機會能夠interview啦。而由於花花9 月出世算係細B,即使親身到迦南攞表都唔派form。只係話依家派表比大B,細B要12月留意網頁。唉…呢個年代做人父母真艱難。在fb的朋友中,10個作為父母的9個都為小朋友準備入學申請填form交表等,而剩下的一個就只係小朋友係今年先出世(+﹏+)

講到入學申請同playgroup呢個敏感話題,我真係唔明白點解有D媽媽總係喜歡講反話。自從參加了各大小媽媽谷,認識了不少媽媽。當中好多都成為了好朋友,但每一個圈子總有“怪”人,或者咁講,可能我先係果個怪人。

由始至終,我一直堅持小朋友要上playgroup同多元化學習,亦確定左花花必定要上預傋班。如果冇人收我都會要佢返每日的playgroup。我更加願意同媽媽們分享花花上playgroup時老師如何教導。但總有一些媽媽說了不想浪費錢上playgroup或覺得playgroup冇用,郤自己第一個走去報playgroup或走去團購playgroup或不斷去playgroup試堂。有一些更同我講唔會比自己小朋友請預備班,K1先比小朋友讀。但結果就自己第一個走去報預備班。

作為父母,不是應該更加作為小朋友榜樣嗎?道你上了playgroup而我的小朋友唔上會成為賣剩蔗?你申請了預備班唔話我知,會令你小朋友一定入到學嗎?

**個有人感而發。

沒有留言:

張貼留言