2015年9月10日 星期四

沖繩Day 2 - 公公生日

我地一早想北上去菠蘿園前,經過之下去左琉球村。
在琉球村,花花影左一輯公主相`(*∩_∩*)′ 
今日係花公公生日啊!冇特別慶祝,但就係花公公成為公公後的第一個生日。

我地首先到海中展望塔欣賞珊瑚及魚魚
呢個moment我地係4米深的水底欣賞魚魚。
全程花花交足戲-上演“大鄉里”一角~@^_^@~ ∩__∩y 
行程緊密,我地即到菠蘿園坐菠蘿車。

然後我地到達動物公園玩下遊樂場及坐火車。如果唔係同小朋友去的話,相信大家都唔會選擇喝項活動。以花媽當日所見,主要係有小朋友的家庭去。
坐火車20分鐘遊完動物公園。唔洗行。
當然都可以選擇行啦。大約40分鐘至一小時行完。
花媽決定坐火車`(*^﹏^*)′
晚上去左新開的 Aeon Mall 行下食下。最開心係有車車坐。
坐喝架車車,花花真係以貵佢自己識揸車架!

沒有留言:

張貼留言