2015年9月12日 星期六

沖繩 Day 4 - 向那霸進發

今日我地打算去鹽廠,因為唔小心的行錯路,竟然來到了沖繩的沙灘。沖繩的沙灘同香港好唔同,所有設施及入場都係收費的。難得嚟到,當然入場感受一下陽光海灘,好可惜花花竟然驚沙灘(>﹏<) 
明明大膽花,點解變成細膽花。
原來鹽廠唔單止做鹽,仲有護膚品、鹽餅同鹽味雪糕。
下午我地去到魚市場食lunch,泡瀨魚港。佢的蠬蝦係必食啊!我地6個大人,食三隻剛剛好。魚湯非常鮮味。魚生好平,不過未必係首選了。

去完泡瀨漁港,我地就揸車返那霸市check in,住位於步行離國際通8分鐘的okinawa nahana spa & hotel. 一去到我、花花、花爸爸同花婆婆去左國際通行街,而花公公則同朋友在酒店休息。今晚晚餐於國際通的“道頓掘食堂”享用。感覺好地道,仲冷我覺得有置身於香港某街市樓上的感覺,但乾淨好多`(*^﹏^*)′
我們的刺身船,見到都流口水啊!
個蠬蝦頭仲攞左去煲湯添!

沒有留言:

張貼留言