2015年9月23日 星期三

B+ studio

早前經ilovemama團購左一個攝影套餐,其實花媽想買另一個架,不過唔小心㩒錯,咁算啦!抱住一試的心態。

原來影一歲相真係好辛苦架!花花影過初生、5個月相。兩次都好合作,但今次幾乎由頭扭到尾(+﹏+) 

今次錯有錯著,以為平野冇好(花媽第一次團購影相)。但原來真的錯,攝影師專業。專業得好似影大人或明星相一樣。影完立即可以係電腦睇到相,簡直係邊睇邊影♡(^ε^ )♡ 

由於花媽買左298的貴plan,包埋化妝,媽咪出門口都省不少時間。不過我覺得由於攝影師一直主打影大人相,所以吸引小朋友的玩具或小朋友的頭飾服飾都比較少。但以專業而言,我絕對相信攝影師的專業。

而且我都係第一次即影即選相。一共影左500幾張相啊!所以我地都加1288要埋其他相呢。


B+studio 主要只有兩張大紙做背境。同平時我去的有主題的都好唔同。睇得出攝影師的專業。`(*^﹏^*)′ 

沒有留言:

張貼留言