2015年9月26日 星期六

花花、花媽忙碌的勁一天

韓國大媽游水look
由於今日花爸去做兄弟,所有的活動就由花媽同花婆婆去進行。由於早左去到九龍灣泳池,先幫花花做個韓國大媽look先。一落水,嘩!!!D水凍到我都唔太接受。結果花花全程失控〒_〒

承熙三歲生日
返屋企休息一陣,我地就趕去承熙哥的三歲生日party。仲要係最大雨的時候,一落車我地全身濕晒。(>﹏<) 花花同花媽都係第一次去冒險樂園的生日party。大鄉里的我地唔知要著襪先可以入去。結果用左20蚊買左兩對襪。

唔知係咪第一次去咁大的波波池,花花開心到好失控。爬上爬落,左穿右插。結果,花媽我陪花花玩左兩次滑梯。痛到我。乜依家D滑梯又滑又彈架?!

再回家煮個飯,我地又出去同花爺爺食晚飯了。兩個小時後回家,結果...
邊個發燒呢?
花媽發燒了。呢個moment,花花仲係我身邊爬來爬去。//(ㄒoㄒ)//

沒有留言:

張貼留言