2015年9月14日 星期一

沖繩 Day 6 - bye bye Okinawa

今日係酒店食完早餐,花爸爸提早出發還車,而我地就準時11am check out,坐黑色貴的士到機楊,都只不過係1560 yen。
在黑色的士上
當我地struggle緊點樣可以會儳花爸爸時(我地都冇wifi啊)。突然在機場等巴士返簾航專用的Terminal 時,花爸突然經過。就係咁我地就可以一齊前往機場了。

等待飛機中
好sweet♡(^ε^ )♡ 
由於航班並唔full,花爸旁邊的位又冇人坐,我地幸運地能二人佔三坐。花爸呢幾日一直揸車,太辛苦了,所以一上機就訓;而花媽我呢...一直照顧花花。但後段頂唔順,將花花交由花婆婆睇住先。到我休息一下了!

沒有留言:

張貼留言