2015年9月29日 星期二

打針日

久未好番的花媽,都係用口罩吧!!!
不經不覺,花花已經一歲,又係打一歲針的大日子。今次要打3支針,分別係水痘(之前政府都唔包的)、十三架及麻疹針。聽說呢三支針都會令BB發燒,而發燒更係第3日燒完第5-12日都有機會燒。仲有機會出疹添 X___X

今日去到健康院,oh....我又見到可愛的初生Baby了,又聽到佢地可愛的喊聲了。♡^_^♡  又令我回憶起第一晚接花花回家,初為人母的我唔識照顧BB,結果第一晚都唔知有冇訓到一小時。

唔知花花係咪知道今日打針,特別早起。6:30就起左身唔肯訓,既然係咁,我就一早整好早餐比花花,洗衫,曬衫再出發!!!

原來花花已經有20磅了!原來我每日揹住20磅行6層樓,怪不得我寸步難行啦!花花又唔爭氣學下行(+﹏+)  姑娘都話花花發展良好,唔需要再特登反去跟進,只要歲半時反去打針順便檢查就可以了。

等了又等...等了又等...等到花花都訓著了,姑娘就叫名入去打針。最除左揹帶放花花去我大脾坐,花花一直都處於沉睡狀態,姑娘嚟一招直插入脾,花花痛到成個紮醒仲即時大喊。其實我又唔會好心痛花花打針,因為我知好快會唔記得,只不過支水豆針真係相比另外兩支又長又粗。其實花花都好叻女呀!\^o^/ 因為出門口前已經收聲唔喊lu!!!

沒有留言:

張貼留言