2015年9月9日 星期三

沖繩Day 1 - Peach Air & Royal Hotel

不用說,是香港人的指定動作。你懂的└(^o^)┘ 
第一次坐飛機,訓醒竟然有雙眼皮,維持左15分鐘咋!
日本租車公司仲有car seat出租,花花攰到open airway訓 。囧 
我地今次坐 Peach Air出發到沖繩,機票連機場稅只不過$2500一個人左右,真係好抵。以簾航唔比飲水食野,錯喇!!!同HKE完全相反,可以自己帶野通機食同飲日本航空公司真係冇大陸航空公司小氣!!下次我爾到沖繩,必定會選Peach Air。朋友話我知HKA唔係簾航,但去沖繩的班機都只係派個包,而機票要作三千幾,唔通侽餐值成千蚊(⊙o⊙)

一去到,我地係TerminalLLC 要坐巴士到international airport 出面的租車公司取車。當然我赽唔會選擇貴貴的OTS啦。我地租左一架八人車,包埋保險46000yen 有找(6天)那,但我上網查過係正機場隔離的OTS八人車要over 100000yen(6天)。雖然OTS攞車還車方便,但平一半,你又會點選擇呢?`(*∩_∩*)′

落機取車已經係當地時間5點幾6點,因為我的酒店在北谷,我地直接揸個幾鐘車去酒店。我地住Royal Hotel 3晚,酒店簡直平靚正。應有盡有,例如煮食爐頭,櫥具,洗衣機等等,好適合一家大細架。

沒有留言:

張貼留言