2015年9月29日 星期二

Pure Smile 歌舞妓面膜

係花爸面前爵呢個面膜,我真係怕佢會離開我(>﹏<) 
既然要分享代理的美容產品,不如分享更多其他品牌的美容產品啦!好的唔好的我都會有話直說,唔會因為代理而偏幫代理品牌。

今次等花媽介紹呢果之前係日本購入的Pure Smile歌舞妓面膜先。由於花媽用之前冇諗住分享,係突然想分享一下比大家,所以包裝已經拆左了(>﹏<)  唯有比大家睇比花媽整縐左的包裝袋啦!


每次花媽都會用盡包裝入面的精華,所以我的面膜包裝袋一舨都會縐的(冇計,C9心態,用得就用)。花媽絕不是一個美妝達人,對於每張面膜都會抱以C9仔心態,實話實說。好用的讚,不好用的彈!!!

基於花媽以前的工作關係,每天最少都會用一次面膜,而呢個習慣就改唔到了。即使再忙,我都會full面,基本每日一次。所以花媽不論貴平都會搜羅方間的不同面膜,而我的面膜櫃桶更係不缺面膜呢~_~  敗家的花媽!


講番Pure Smile的面膜,包裝上話有 collagen, 婡他命E及hyaluronic acid。除左collagen可補充骨原,維他命E抗氧化,透明質酸可增殖細胞。基本上用完之後真係好滋潤,但滋潤同樣帶來sticky的感覺。但看到包裝話要拍拍拍D面上殘留物等佢吸收,咁我拍完再向上推下塊面。又Ok喎,等佢乾左我再塗自己的護膚品。感覺好滋潤,好似皮膚多左彈性咁。

有趣又滋潤的面膜,大力推介。

沒有留言:

張貼留言