2015年9月21日 星期一

一段男女關係

今晚同一D朋友食飯,有一對情侶朋友拍拖7年以上,一直遲遲未婚。男的比女的細,不要緊。愛情冇分年齡。但我同老公一直都覺得好可怕的係女的太大女人,男的變得小鳥依人。呢感覺得,我覺得好怪,亦接受唔到 。

朋友們都紛紛借醉同女的講要比反D空間或自主權比個男仔。但女的就回應一句,我比好大自由度佢,但佢鐘意比人管。OMG....真係有人鐘意比人管?

有一次,我地一班人大約一個月前約好左一齊去某餐廳食野,事前日子時間都問准個女仔了。點知女的就話鬼門關果晚關,佢唔出嚟了,而佢男朋友都唔出嚟了。佢男朋友係group入面一句聲都唔出,天啊!這是男人嗎?

有一次,我地約左一齊出去食野。因為女的住港島佢,好多時我地都未必預到佢食野。但果次我地去試新餐廳,女的未去過架!點知個仔去左,個女就係電話不停鬧個男仔,搞到成餐飯個男仔都好唔開心。

最近一次,我地玩segway。我老公見個男仔望住poster話想玩,咁好啦!我地就打算一齊玩。點知去到個力仔突然話唔玩喎。點解?因為個女仔唔比佢玩囉!

真係一個願打一個願捱。好多時我真係睇唔過眼,但作為局外人的我又可以點呢?其實個女仔都一把年紀,佢真係唔怕個男仔出去搵到個新女朋友嗎?佢仲要大大聲同我地講如果佢男朋友出面搵到個,佢一定會放手。嗯…是嗎?女人,你真係睇得咁開嗎?

沒有留言:

張貼留言