2015年9月19日 星期六

感謝Yoki姨姨

飲茶想佢靜?一定要比餅。
今日我的朋友蝴蝶帶埋女女Mochi嚟我地屋企玩。花吪見到妹妹當然好開心啦,即使見到我抱妹妹或婆婆抱妹妹都冇呷醋,果然夠大方!!!(應該未識呷醋,哈哈)

但係Mochi走前,我覺得花花個身好熱。一度之下38.2度 X﹏X ,我唯有即時退熱貼啦。問下朋友們,佢地話未開過的退燒藥放雪櫃可以等一年,但開左放雪櫃只可以方兩個月。oh no!!!!花爸因為26號要做兄弟,出左去傾野,花婆婆留係到同花媽合力照顧花妹。幸好Yoki姨姨早前帶寶姐睇醫生有開退燒藥以防萬一,花爸回來前就去Yoki 姨姨到拎了。感謝主!花妹食完退燒藥回到37.8左右。起碼冇咁熱先啦。因為發燒,花妹就更黏我了。

沒有留言:

張貼留言